Strony

niedziela, 1 stycznia 2012

Na dobry początek!!

Życze wszystkim tego czego sam sobie życze: Bożego błogosławieństwa, i żeby Bóg Was prowadził po wszystkich drogach, tych szutrowych, duchowych, asfaltowych, z góry i pod górę, czy to na dwóch kołach czy z buta :) I żeby nie było, nie mam nic wspólnego z ojcem Dyrektorem, ja poprostu wierzę w Chrystusa! Pomyślności we wszystkim czego się podejmiemy. Do zobaczenia Na Drodze!! P.S. starałem się zamieścic nagranie z odalanie GB250CR, niestety z kompem jestem troszkę na bakier... stąd też tylko fotka i początki nowego projektu, a mianowicie pierwszy poważny motocykl mojego Brachola, Honda 250 Custom Scrambler, zobaczymy co wyjdzie :)

3 komentarze:

  1. wygląda zacnie. najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    Najlepszego w Nowym Roku.
    I pytanie .. gdzie zdobyłeś deluxe championa ?
    Poza us można to gdzieś dostać ?

    Powodzenia !
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkują to na Taiwanie, ale po założeniu opoby napis znika pod rantem felgi.....hehehe na 100% zamierzony zabieg!
    Bezpośrednio można kupić je tylko w US i Japonii, legalnej dilerki w PL niema, ja pośrednio ciągne z US.

    Jak coś to pisz motormanufaktura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń