Strony

wtorek, 8 stycznia 2013

Pracowita zima!

Pod koniec zeszłego roku okazało się że są jeszcze Osobnicy którzy czasem zaglądają TU, na tą nieusystematyzowaną przestrzeń cyfrową (chodzi mi o mój sposób prowadzenia tego ustrojstwa)...

A oto skrócony skrót ostatnich tygodni...
KZ 250 rama pocieta, pospawana jeszcze nie wykończona, tłok i korba lecą odrzutowcem do Pięknej Krainy PL


Harley-Davidson WLA, serwis i takie tam...


Street Scrambler powoli do przodu...


Ciastolina od Sw. Mikołaja...



V-Star 1100 wymiana łańcuchów rozrządu. Piec z 2003, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem :) nigdy nie miałem tylu przygód z dwoma łańcuszkami co w tym silniku...


Suza GS 550 serwis itd...


To co mi w sercu gra, psucie fabryki!!
Zobaczymy czy faktycznie uda się podnieść dwukrotnie moc poczciwego Komara?!?!

Pozdro dla PANA Sławka i Reszty odwiedzających ten html!
Dzięki MichaŁ za artykuł o Komarze!

2 komentarze:

  1. teraz szykuj się na robienie mojego silnika :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyzbys dostal opierdziel od Pana Slawka za zastoj na blogu? Mi sie wczoraj oberwalo :)

    OdpowiedzUsuń